Wij werken met gelijkgestemden in alle soorten organisaties.
Heb je interesse om met ons te werken aan een website, webapplicatie? Leg jouw plan aan ons voor, en we denken graag met je mee.
Een innoverend bedrijf met veel happiness
Voor DPI maakten wij een website met een uitdagend en interessant design.
Een advies- en projectbureau gespecialiseerd in de sectoren van bouw, infra, energie en industrie, heeft nu een gloednieuwe website. In samenwerking met Bureau Tank hebben wij voor Dutch Process Innovators een website ontworpen en technisch gebouwd. Bureau Tank heeft geadviseerd en meegewerkt aan het creëren van een nieuwe huisstijl. Een huisstijl die weergeeft wie DPI is en waar ze naar toe gaan.
In de afgelopen 5 jaar is DPI van marginaal verlieslijdend naar winstgevend gegaan. Na nieuw management, hard werken en een happiness officer is het bedrijf enorm gegroeid en succesvol geworden. DPI richt zich op alle processen die nodig zijn om een project succesvol te realiseren én te onderhouden. Alles gaat in een plezierige samenwerking met klanten en opdrachtgevers; “Want werkplezier is de motor voor succes”.
Samen met Bureau Tank hebben we de herpositionering van DPI in de markt vormgegeven. We tilden de website naar een hoger niveau, waarmee DPI een digitale professionaliseringsslag maakt. In het ontwerpproces hebben onze ontwerpers de vrije hand gekregen om de huisstijl in een digitale vorm te gieten. En je ziet wat dat als resultaat brengt: een interessant digitaal ontwerp dat alle werkvelden en toegevoegde waarde van DPI naar voren laat komen. We hebben er samen voor gezorgd dat de identiteit van DPI van het scherm spat, de bedrijfscultuur centraal wordt gecommuniceerd en de stakeholders aangesproken worden. Het geheim: een échte klik tussen 3 samenwerkende partijen! De grote wens van DPI was een Content Management Systeem (CMS), waarmee ze zelf gemakkelijk en vooral snel content op de website kunnen publiceren. Dat hebben ze gekregen! Met de maatwerk WordPress website hebben ze de beschikking over een blokkendoos van vooraf gestylde contentblokken, waarmee ze oneindig nieuwe pagina’s en content creëren. Supersimpel en niet stuk te krijgen.
Innovatie, ondernemend en jezelf zijn. Dat zijn de kernwoorden voor de bedrijfscultuur van Dutch Process Innovators. Daar hoort kennis en ontwikkeling ook bij. Vanuit deze key-factoren is de DPI-academy opgericht, waarmee DPI hun mensen boosten en hun ontwikkeling te stimuleren. Daarnaast gelooft DPI gelooft in samen ondernemen en partnerschap. Je werkt als één team samen met de klant. Dit alles bij elkaar vormen de eigenschappen van de organisatie en daarmee de belangrijkste factoren in de communicatie. Bezoek de website van DPI maar eens. Als we ons werk goed hebben gedaan, krijg je precies het gevoel wat DPI wil uitstralen. In een uitdagend en interessant design waarin we klant en werkgever laten samenkomen om een professionele samenwerking vorm te geven.